Ana içeriğe atla

BİR TEŞEKKÜR MEKTUBU

 Bu bir teşekkür mektubu.


   Bir mesaj ile başlayan yolculuk büyük bir etkinlik ile sonuçlandı. Hadi gelin size hem bu yolculuğu anlatayım hem de teşekkür etmem gereken öğretmenlerime ve büyüklerime bir kez daha sizin yanınızda teşekkür edeyim.

    Okul müdürüm ile bundan tam iki ay önce başlayan bir mesaj trafiği. İlk attığım mesaj söyle hocam ben bir maket hazırladım ve 29 Ekim - 4 Kasım bildiğiniz gibi KIZILAY HAFTASI  bu tarihlerde okulumda bir etkinlik yapmak ve maketimi sergilemek istiyorum. veeee gelen cevap "günaydın İpek çok iyi düşünmüşsün projeni destekleriz Görevli Kızılay Kulübü Öğretmenimiz ile görüşelim KIZILAY kulübündeki öğrencilerimizi de çalışmanıza ortak eder birer Kızılay gönüllüsü olurlar Saat 17:00 ye kadar okulda oluyoruz Uğrayabilirsen maket ve diğer etkinlikleri konuşabiliriz"

evet gelen mesaj aynen bu. Sıradan bir okul değil tabi ki müdür bey de sıradan değil. Başkası olsa ÇOCUĞUM BİZLERİ YORMA HADİ GİT MAKETİNİ EVİNDE YAP derdi :) dedim ya sıradan bir okul değil orası HAMDULLAH SUPHİ TANRIÖVER İLKOKULU/okulum. Evet artık etkinliğimizi konuşmak için okula gitmem ve öğretmenlerime projemi anlatmam neler yapmamız gerektiği konusunda fikirlerini almam gerekiyor fakat ben okuldan saat 17.00'de çıkıyorum bu nasıl olacak ki :( dedim ya eğer bir öğretmen öğrencisine değer verirse saatler sıkıntı yaratmıyor. İpek anlat bakalım neler yapabiliriz? hocam ben bir maket hazırladım KIZILAY HAFTASI için ve okulumda sergilemek istiyorum. Ayrıca bildiğiniz gibi ben Kızılay Gönüllüsüyüm bu hafta için bir çok şey yapmamız mümkün. Eğer siz uygun bulursanız okulumuzda bir KAN BAĞIŞI etkinliği düzenleyebiliriz hocam eğer gene siz uygun görürseniz velilere yönelik ilk yardım eğitimi/semineri verebiliriz ben bunların hepsini organize edebilirim siz yeter ki olur deyin hocam. Güzel düşünmüşsün İpek neden olmasın. Dedim ya hem okul müdürüm Mehmet AYDEMİR hocam hem müdür yardımcımız Seden ÇETİN hocam hem de Ceyhan AVARBEK hocam hepsi birbirinden tatlı. Hepsi harika insanlar öğretmenlerim gerçekten çok iyiler. Okulda öğrenciler yetmiyor şimdi bir de İpek çıktı başlarına :) dedim ya bana ayırdıkları zaman gece yarılarına kadar mesaj trafiği beni hiç tek başıma bırakmadılar hep yanımda oldular inanın yazsam o kadar çok şey var ki. Neyse biz devam edelim. İlk olarak Şermin Yüksel hocam ile görüşerek veliler için verilecek olan semineri organize etmeye çalışıyorum. Şermin hocam KIZILAY ZEYTİNBURNU Yönetim Kurulu Üyesi. Hocam okulumda yapmak istediğimiz KIZILAY haftası etkinliği için velilere yönelik bir eğitim verme şansımız var mı? hocam tabi İpek neden olmasın ne zaman düşünüyorsunuz? 1 Kasım ayı için hocam. Tamam ben bir bakayım sana geri döneyim olur mu? ben havalara uçuyorum. Dedim ya öyle kolay değil hepsinin işleri başından aşkın bir de İpek çıktı şimdi. Peki şu KAN BAĞIŞ işini nasıl halledeceğiz onu bir düşünmem lazım. Aslında farklı bir zaman olsa daha kolay olur fakat Kızılay Haftası olduğu için herkes çok yoğun. Neyse ki İYİLİK KANIMIZDA VAR. TÜRK Kızılay Avrupa Bölge Kan Bağış Merkezi konuyu çözecek inşallah.

    Peki başka neler yapmak lazım ki acaba? kimlerden yardım alabilirim kimler destek olur ki? evet hemen aklıma Nurdal hocam geliyor ve hemen yazıyorum hocama. (Nurdal hoca Kızılay Gönüllü Direktörümüz) Hocam böyle bir etkinlik yapıyorum okulumuzda çadırlar var ve bir çadır da GÖNÜLLÜORG için düşündüm fakat uygun olur mu?  evet şimdi Nurdal hocamdan gelecek cevap önemli bunu da hallettik. Evet şimdi de Tunay hocamla bir görüş almam lazım bu konuda o çok bilgili ayrıca hem beni tanıyor hem de biliyorum ki bu konuda en bilgili öğretmenim.  Doç. Dr. S.TUNAY KAMER KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI/ BAŞKANI  

 evet hemen cevap yazıyor. Kendisi Doçent ben sıradan lise öğrencisi işte İpek ben sana bir kaç konu için yardımcı olabilirim şimdi sen bunları bunları yap olur mu? hocamın verdiği isimlerle görüşüyorum hepsi alanında tanınmış Türkiye çapında bilinen isimler. Sonra Halil İbrahim İZGİ hocama yazıyorum hocam ben böyle bir etkinlik yapmak istiyorum ve sizin yardımınıza ihtiyacım var hocam. Evet herşeyi hallettik tüm yardımları aldık ve o gün geldi çattı. Çok yoğun bir olacağı belliydi. Evet herşey tamam davet ettiğim herkes gelmeye başladı tabi gözlerim kapıda gelmeyenlerde oldu çünkü zaten o hafta çok yoğun bir haftaydı. Tüm velilere teker teker mesaj çekildi tüm öğrencilere bilgi verildi. Sağ olsun İlçe Milli Eğitim müdürümüz Fatih Çepni hocam Kızılay Bakırköy Yönetim Kurulu Başkanımız Tacettin KÜMET hocam eski EBA daire başkanı Ayhan KORKMAZ hocam ve bir çok büyüğüm ziyarete geldi yaptığım maket ve etkinlikle ilgili bilgi aldı konuşma yaptı. Evet tam yedi yıl önce başka büyüklerimin okulumda yaptığı etkinlikle bende bir gün Kızılaycı olacağım bende böyle şeyler yapacağım diye kendi kendime söz vermiştim. Evet bu gün Kızılay Gönüllüsü oldum elimden geldiği kadar destek vermeye katkı sunmaya çalışıyorum. Sebebi şu kişiler kurumlar mevkiler gelip geçicidir ben kendim için değil ihtiyaç sahipleri için birşeyler yapmaya çalışıyorum. neden mi? çünkü her an çok sevdiğimiz birisi için kan ihtiyacı olabilir bu gün bizlere lazım olmaya bilir fakat KAN ACİL DEĞİL SÜREKLİ İHTİYACTIR bunun için stoklarda bulunması gereken bir ilaçtır. KAN YAPAY OLARAK ÜRATİLEMEYEN TEK İLAÇTIR. 

Yazımı sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. İsmi geçen tüm büyüklerimin ellerinden öperim. 14 Aralık 2022 İstanbul

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İYİ BİRER YÜZÜCÜ OLAN PLASTİKLER

 "Şu anda dünyanın herhangi bir yerde en yüksek mikroplastik zararlarından bazılarına maruz kalıyorsunuz. Bir pencereden içeri giren ışığa baktığınızda, havada uçuşan mikroplastiklerin parladığını görebilirsiniz. Bir bardak suyu camınızın önüne koyun ve 5dk sonra bardak içindeki suyun yüzeyini kaplayan nano plastik tabakayı göreceksiniz farkında olmadan nefes almamızla birlikte içimize çektiğimiz oksijen yerine plastik diyebilir miyiz? Bugün satılan kıyafetlerin üçte ikisi  plastikten yapılıyor ve lifler sürekli olarak dökülüyor. Tekrar toz olarak soluduğumuz bu nano plastikler ileride çok büyük sorunların başlangıç noktası. Çamaşır makinelerimizin içinde yıkadığımız bir çok tekstil ürünü plastik hammaddeden üretiliyor ve bunlar bir birlerine sürtünerek çamaşır makinesinin atık suyuna karışarak doğal ortamda bulunan temiz sularımıza veya denizlerimize ulaşıyor. Evlerden büyük oranda farkında olmadan ürettiğimiz bu plastikler dolaylı yollardan tekrar soframıza geliyor ve insan sağl
     Uzun zamandır üzerinde çalıştığım fakat okul ve derslerden zaman bulup yazamadığım sosyal medya üzerine yazmak istediğim aslında Twitter için yazmak istediğim yazımı ancak yazabildim.      Twitter o kadar büyük ki içinde bir anda kaybola bilirsiniz. Önemli olan ne yapmak istediğinizdir. Ben şu an on tane hesap yönetiyorum (Mayıs 2022). Tüm hesaplarımda İpek VAROL tarafından yönetildiğine dair açıklamalar bulmak mümkün. Bunun nedeni bir hesap kimin tarafından yönetildiği veya kimin olduğu çok önemlidir. Yoksa sizi TROL zannede bilirler. Aslında bu konu da çok önemli. Peki TROL nedir? sahte kimliğin arkasına gizlenen kendi gerçek hesaplarından yazamadıklarını yazabilen bir kitle. Tabi ki günümüz imkanlarıyla bunları yakalamak mümkün. Zaten bildiğim kadarı ile 24saat sosyal medya ağlarında devriye gezen polisler bulunmakta. Gerçek isimler vermek yerine sahte hesaplar ardına gizlenen ve gerçek hesaplarından yazamayacağı şeyleri bu hesaplar aracılığı ile yazan kişiler bir çok olumsuzlu