Ana içeriğe atla

ARTUN yani o bir ŞAMPİYON

 

                                                        ARTUN yani o bir ŞAMPİYON.



Zaten artık tüm Türkiye tanıdı. Tam altı sene ve otuz sekiz madalya. Dedim ya gerçek ŞAMPİYON. Ben ŞAMPİYONu hocam Nilay KAYHAN sayesinde tanıdım. Buradan Nilay hocama teşekkür ederim. Işın hocamı tanımamda arkasından geldi. Işın hocam ŞAMPİYONun annesi tabi ben hocam diyorum şimdi diyebilirsiniz ki İpek zaten herkese hocam diyor. Yok Işın hoca gerçek hoca öğretmen. Aynı zamanda ressam.

Şimdi gelelim asıl konumuza İpek iyide sanane bunlardan biz zaten Işın hocayı ve ŞAMPİYONu tanıyoruz sesi duyar gibiyim. J

Benim derdim şu L Işın hocam zaten bir twitinde yazmış.

  Bu yüzden özel gereksinimli çocuklarımız için özel eğitim ne kadar gerekliyse spor, sanat eğitimi ve kompleksleri de çok önemlidir. Bu konunun es geçilmemesi gerekir. Biz özel çocuk ailelerinde çocuklarımızın başarabildiği en ufak bir beceri mucizevidirdiyor.

Ben bunun için yazıyorum ve destek veriyorum/vereceğim yazımı bir kişi bile okusa kazanılmış bir kişi demektir ki bu bile bir başarı bence. Genelde insanlar boş ver bana ne deyip geçerler bu kan erme konusunda da aynı. Ne zaman hastaneye gidip de sevdiği insana kan lazım olduğunu öğrense işte o zaman kanın acil değil ihtiyaç olduğunu öğrenir. Tabi ki bazı şeyler yaşanmadan öğrenilmiyor bir çok şey yaşayarak öğreniliyor. Herkes üzerine düşeni yapsa aslında her şey daha kolay olabilir tabi ki yapsa.

Daha önce twitlerimde paylaşmıştım ARTUN (ŞAMPİYON) için tam destek vereceğimi. ARTUN iyi bir yüzücü bizi ileride çok farklı yerlerde temsil edeceği de kesin. Hatta ben o kadar acele ettim ki bu gün attığım bir twitte dedim ki altı ayda otuz sekiz madalya aslında altı yılda otuz sekiz madalya kazanmıştı ŞAMPİYON ben niye acele ediyorum ki anlamadım belki de bir an evvel bizi Olimpiyatlarda temsil etsin diye olabilir. Seninle gurur duyuyoruz ŞAMPİYON. Bu gün Işın hocam haber verdiğinde oturdum TV başına haberleri beklemeye başladım. Normalde pek haberlere bakmam zaman olmaz tabi kimse konuyu bilmiyor evde biraz garip oldu J neyse konuyu çok geçmeden anladılar. Ben tabi haber çıkar çıkmaz kayıt ettim ve paylaştım. Tabi ki Işın hocam benden önce paylaştı dört dakika var aramızda.

Bence iyi şeyler yapanlar desteklenmeli bu her konuda geçerli tabi ki.  ARTUN  ŞAMPİYON seni destekliyorum. Otuz sekiz madalya söylerken çok kolay çıkıyor ağızdan fakat kaç kulaç atmak gerekiyor hiç düşündünüz mü? Hiç kolay değil ne kadar antreman yaptın kim bilir. İsterseniz YouTube kanalı var ŞAMPİYON paylaşıyor oradan da takip edip görebilirsiniz.

Herkes pek yapmaz, yapamaz da. Işın hocamın kalbi çok büyük ayrıca bir çok Prof. ve Doç. Hocama paylaştığı twitlerle çok bilgi verebilir Işın hocam okumalarını öneririm. Aslında gerçek bir araştırma konusu bile olabilir belki de yapıyorlardır bilemem. Işın hocam başta sizi sonra ŞAMPİYON seni tebrik ederim bu gün tüm TÜRKİYE seninle gurur duydu tanıdı. Haber çıkmadan o haberin çıkacağını birkaç kişiyle paylaştım şaşırdılar daha haber olmadan haber geleceğini bilmek ayrı bir hava katıyor insana. Bana diyorlar ki sen nereden biliyorsun haberlerde bu haberin çıkacağını. J ARTUN heber olmuş şimdi çıkacak bak simdi onu söyleyecekler haberlerde. ŞAMPİYON hiç durma kulaçları atmaya devam et seni Olimpiyatlarda görmek ve desteklemek bize gurur verecek. Nilay hocamın sözü var seni havuz başında desteklemeye alkışlamaya geleceğiz.


Sizin için küçük olabilir bizim için çok büyük.

Artun, su gibi berrak mavi gibi ferah bir hafta diliyor dostlarımıza.

Yorumlar

  1. Canım İpek'cim ne kadar içten sıcak bir yazı olmuş.Neler hissettiğimizi neler yaşadığımızı bu kadar içselleştirmen bizim için çok mutluluk verici.İpek'cim tüm gençlere örnek olacak hassasiyette güzel bir ruhun var desteklerin çok değerli seni tanıdığımız için çok mutluyuz Nilay Hocam'a ben de buradan teşekkür ederim. İyi ki varsın sevgilerimizle 🙏🥰💙

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR TEŞEKKÜR MEKTUBU

 Bu bir teşekkür mektubu.    Bir mesaj ile başlayan yolculuk büyük bir etkinlik ile sonuçlandı. Hadi gelin size hem bu yolculuğu anlatayım hem de teşekkür etmem gereken öğretmenlerime ve büyüklerime bir kez daha sizin yanınızda teşekkür edeyim.     Okul müdürüm ile bundan tam iki ay önce başlayan bir mesaj trafiği. İlk attığım mesaj söyle hocam ben bir maket hazırladım ve 29 Ekim - 4 Kasım bildiğiniz gibi KIZILAY HAFTASI  bu tarihlerde okulumda bir etkinlik yapmak ve maketimi sergilemek istiyorum. veeee gelen cevap " günaydın İpek çok iyi düşünmüşsün projeni destekleriz Görevli Kızılay Kulübü Öğretmenimiz ile görüşelim KIZILAY kulübündeki öğrencilerimizi de çalışmanıza ortak eder birer Kızılay gönüllüsü olurlar Saat 17:00 ye kadar okulda oluyoruz Uğrayabilirsen maket ve diğer etkinlikleri konuşabiliriz" evet gelen mesaj aynen bu. Sıradan bir okul değil tabi ki müdür bey de sıradan değil. Başkası olsa ÇOCUĞUM BİZLERİ YORMA HADİ GİT MAKETİNİ EVİNDE YAP derdi :) dedim ya sıra

İYİ BİRER YÜZÜCÜ OLAN PLASTİKLER

 "Şu anda dünyanın herhangi bir yerde en yüksek mikroplastik zararlarından bazılarına maruz kalıyorsunuz. Bir pencereden içeri giren ışığa baktığınızda, havada uçuşan mikroplastiklerin parladığını görebilirsiniz. Bir bardak suyu camınızın önüne koyun ve 5dk sonra bardak içindeki suyun yüzeyini kaplayan nano plastik tabakayı göreceksiniz farkında olmadan nefes almamızla birlikte içimize çektiğimiz oksijen yerine plastik diyebilir miyiz? Bugün satılan kıyafetlerin üçte ikisi  plastikten yapılıyor ve lifler sürekli olarak dökülüyor. Tekrar toz olarak soluduğumuz bu nano plastikler ileride çok büyük sorunların başlangıç noktası. Çamaşır makinelerimizin içinde yıkadığımız bir çok tekstil ürünü plastik hammaddeden üretiliyor ve bunlar bir birlerine sürtünerek çamaşır makinesinin atık suyuna karışarak doğal ortamda bulunan temiz sularımıza veya denizlerimize ulaşıyor. Evlerden büyük oranda farkında olmadan ürettiğimiz bu plastikler dolaylı yollardan tekrar soframıza geliyor ve insan sağl
     Uzun zamandır üzerinde çalıştığım fakat okul ve derslerden zaman bulup yazamadığım sosyal medya üzerine yazmak istediğim aslında Twitter için yazmak istediğim yazımı ancak yazabildim.      Twitter o kadar büyük ki içinde bir anda kaybola bilirsiniz. Önemli olan ne yapmak istediğinizdir. Ben şu an on tane hesap yönetiyorum (Mayıs 2022). Tüm hesaplarımda İpek VAROL tarafından yönetildiğine dair açıklamalar bulmak mümkün. Bunun nedeni bir hesap kimin tarafından yönetildiği veya kimin olduğu çok önemlidir. Yoksa sizi TROL zannede bilirler. Aslında bu konu da çok önemli. Peki TROL nedir? sahte kimliğin arkasına gizlenen kendi gerçek hesaplarından yazamadıklarını yazabilen bir kitle. Tabi ki günümüz imkanlarıyla bunları yakalamak mümkün. Zaten bildiğim kadarı ile 24saat sosyal medya ağlarında devriye gezen polisler bulunmakta. Gerçek isimler vermek yerine sahte hesaplar ardına gizlenen ve gerçek hesaplarından yazamayacağı şeyleri bu hesaplar aracılığı ile yazan kişiler bir çok olumsuzlu