Ana içeriğe atla

BABİŞKO ASUMAN’dan SONRA, HİÇ VAKİT YOK İPEK.

 

BABİŞKO ASUMAN’dan SONRA, HİÇ VAKİT YOK İPEK.

Bu yazı Doç. Dr. Nilay KAYHAN hocam için yazılmıştır.

 

Yazıma başlamadan önce Nilay hocamdan çok özür dileyerek başlamak istiyorum. Aslında çok daha uzun zaman önce yazmam gerekirken bu güne kadar uzadı. Aslında en iyi bilen en yakından gören kendisi olduğu için zaten fazla da bir şey söylemeye gerek yok.

Öncelikle Nilay hocamı tanımaktan ve bana ayırdığı zaman için minnettarım. Nilay hoca saat geçe kaç olursa olsun isterse hafta sonu isterse sabahın ilk ışıkları her zaman desteğini hiç esirgemeden verdi/veriyor belki de bu güne kadar hızlı ilerlememin aktif Öncücü. Her konuda örnek aldığım bir hocam. Çalışmaları ve öğrencilerinin yaptığı yorumlar zaten herkesin ona hayran olması için yeterli bir sebep. Birde öğrencileri diye yazdım fakat öğrencileri de zaten öğretmen buda ayrı bir gurur zaten. Şimdi herkes diyecek ki Nilay hoca Öğretim Üyesi Doçent sen sıradan bir Ortaokul öğrencisi, işte işin sırrı da burada başlıyor benim sıradan bir öğrenci olmama rağmen Nilay hocam bana saatlerce zaman ayırıyor. Tabi bir de bu yüz yüzü olsa öyle değil uzaktan çok zor. Her şey yazışarak yapılıyor bu da daha fazla zaman alıyor aslında. Uzaktan eğitim böyle bir şey aslında dünyanın neresinde olursanız olun yüzlerce öğretmenle çalışmalar yapabilir onlarla iletişimde olabilirsiniz. Tabi ki benim anlatmak istediğim bir Doçent hocanın bir ortaokul öğrencisine ayırdığı zaman. Zaten hiç zamanı yokken bir de bana zaman ayırıyor Nilay hocam. İpek yazıyor Nilay hocaya hocam bu böyle olursa nasıl olur ya İpek bir rahat bırak hocayı her dakika bir şey yazılır mı kızım hoca seninle mi uğraşacak kendi derslerine mi bakacak evdeki problem burada başlıyor. İyi de bu benimle Nilay hocam arasında size ne ki. Tabi böyle diyemiyorum evdekilere şimdi okuyacaklar. O kadar çok projemiz var ki fakat zaman yok yetişemiyorum bir türlü her mesajımda Nilay hocama zaman yok hocam zaman yok diyorum. 

İsmim Babişko Asumandan sonra Zaman Yok İpek olacak bu gidişle. Nilay hocam yaptığım/yapmaya çalıştığım tüm projelerden haberdar bazılarını sizlerle paylaşıyorum fakat paylaşmadıklarım var bayağı bir ilerleme kaydettim. Büyük bir ihtimalle LGS sonuna sarkan bir süreç olacak projeler. Zaman yok yetişmiyor işte. Nilay hocam benim için yurt dışı bir çok yazışma yapıyor hatta bir sürü detay geliyor yaptığım proje ile ilgili. 

Aslında doğayı korumak için başlayan süreç bu günlere geldi ben bile tahmin etmiyordum bu kadar ilerleyebileceğimi. Bir çok Prof, Doç, Öğretmen mesajlarıma bile cevap yazma gereği bile duymamışken Nilay hocam ilk mesajıma aynı dakika cevap vermişti. Önemli olanda bu zaten sen çocuksun ne anlarsın da diyebilecekken kos kocaman Doçent bir hoca sizi dinliyor (buda zaten Nilay hocamın farkı) size değer veriyor. İşte bu sebepten dolayı Nilay hocamı çok seviyorum. Eğer sizde tanımak isterseniz hocamı sadece Twitter hesabından takip etseniz dediklerimin hepsinin ne kadar doğru olduğunu hatta yazdıklarımın sadece bir kısmı olduğunu görürsünüz. LGS sınavı bittikten sonra zaten projelerime çok ağırlık vereceğim aslında tamamlamak üzereyim fakat zaman ayırmak gerekiyor zaman buldukça 

Nilay hocamdan ve hocamın arkadaşı diğer hocalarımdan destek alıyorum. Nilay hoca bana kuvvet veriyor yaptığım işlerin doğru olduğuna inandırıyor ve beni gururlandırıyor. Biliyorum Nilay hocamın çok zamanını alıyorum/aldım fakat zamanımızın çoğunu çok verimli işler için harcadık ve yazıştık. Şimdi zaten kendisine her seferinde çok şanslı olduğumu ve hocamı tanımanın benim için bir onur olduğunu söylüyorum bunu da sizlerle paylaşmak istedim.

NİLAY HOCAM SİZİ SEVİYORUM.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR TEŞEKKÜR MEKTUBU

 Bu bir teşekkür mektubu.    Bir mesaj ile başlayan yolculuk büyük bir etkinlik ile sonuçlandı. Hadi gelin size hem bu yolculuğu anlatayım hem de teşekkür etmem gereken öğretmenlerime ve büyüklerime bir kez daha sizin yanınızda teşekkür edeyim.     Okul müdürüm ile bundan tam iki ay önce başlayan bir mesaj trafiği. İlk attığım mesaj söyle hocam ben bir maket hazırladım ve 29 Ekim - 4 Kasım bildiğiniz gibi KIZILAY HAFTASI  bu tarihlerde okulumda bir etkinlik yapmak ve maketimi sergilemek istiyorum. veeee gelen cevap " günaydın İpek çok iyi düşünmüşsün projeni destekleriz Görevli Kızılay Kulübü Öğretmenimiz ile görüşelim KIZILAY kulübündeki öğrencilerimizi de çalışmanıza ortak eder birer Kızılay gönüllüsü olurlar Saat 17:00 ye kadar okulda oluyoruz Uğrayabilirsen maket ve diğer etkinlikleri konuşabiliriz" evet gelen mesaj aynen bu. Sıradan bir okul değil tabi ki müdür bey de sıradan değil. Başkası olsa ÇOCUĞUM BİZLERİ YORMA HADİ GİT MAKETİNİ EVİNDE YAP derdi :) dedim ya sıra

İYİ BİRER YÜZÜCÜ OLAN PLASTİKLER

 "Şu anda dünyanın herhangi bir yerde en yüksek mikroplastik zararlarından bazılarına maruz kalıyorsunuz. Bir pencereden içeri giren ışığa baktığınızda, havada uçuşan mikroplastiklerin parladığını görebilirsiniz. Bir bardak suyu camınızın önüne koyun ve 5dk sonra bardak içindeki suyun yüzeyini kaplayan nano plastik tabakayı göreceksiniz farkında olmadan nefes almamızla birlikte içimize çektiğimiz oksijen yerine plastik diyebilir miyiz? Bugün satılan kıyafetlerin üçte ikisi  plastikten yapılıyor ve lifler sürekli olarak dökülüyor. Tekrar toz olarak soluduğumuz bu nano plastikler ileride çok büyük sorunların başlangıç noktası. Çamaşır makinelerimizin içinde yıkadığımız bir çok tekstil ürünü plastik hammaddeden üretiliyor ve bunlar bir birlerine sürtünerek çamaşır makinesinin atık suyuna karışarak doğal ortamda bulunan temiz sularımıza veya denizlerimize ulaşıyor. Evlerden büyük oranda farkında olmadan ürettiğimiz bu plastikler dolaylı yollardan tekrar soframıza geliyor ve insan sağl
     Uzun zamandır üzerinde çalıştığım fakat okul ve derslerden zaman bulup yazamadığım sosyal medya üzerine yazmak istediğim aslında Twitter için yazmak istediğim yazımı ancak yazabildim.      Twitter o kadar büyük ki içinde bir anda kaybola bilirsiniz. Önemli olan ne yapmak istediğinizdir. Ben şu an on tane hesap yönetiyorum (Mayıs 2022). Tüm hesaplarımda İpek VAROL tarafından yönetildiğine dair açıklamalar bulmak mümkün. Bunun nedeni bir hesap kimin tarafından yönetildiği veya kimin olduğu çok önemlidir. Yoksa sizi TROL zannede bilirler. Aslında bu konu da çok önemli. Peki TROL nedir? sahte kimliğin arkasına gizlenen kendi gerçek hesaplarından yazamadıklarını yazabilen bir kitle. Tabi ki günümüz imkanlarıyla bunları yakalamak mümkün. Zaten bildiğim kadarı ile 24saat sosyal medya ağlarında devriye gezen polisler bulunmakta. Gerçek isimler vermek yerine sahte hesaplar ardına gizlenen ve gerçek hesaplarından yazamayacağı şeyleri bu hesaplar aracılığı ile yazan kişiler bir çok olumsuzlu