Ana içeriğe atla

ÇEMBERLİTAŞ ANADOLU LİSESİ

 ÇEMBERLİTAŞ ANADOLU LİSESİ

      Herkesin bildiği gibi matematik hüsran olunca tekrar okulları gezmeye başladım :( aslında gitmek istediğim okulların tamamını gezmiştim fakat yüzdelik dilimimin düşeceğini düşünerek yeni bir plan yapma gereği duydum. Bu hafta  tamamen okul gezilerine ayırdım. Ömer ile beraber okulları tekrar gezdik. Ömer benim sekiz senelik ilkokuldan beri arkadaşım. Ömer'in annesi ve babası Prof. Ömer çok çalışkan ve başarılı bir öğrenci zaten ilkokuldan beri öyle yakından tanıdığım için zaten ben Ömer'in LGS'de yüksek puan alacağını biliyordum fakat olmadı. Sağlık olsun. Aslında bu yazıyı yazma amacım bir yerde teşekkür etmek için oldu hadi gelin size anlatayım.

       Dedim ya tekrar okul gezilerine başladık diye. Ömer, babam ve ben Çemberlitaş Anadolu Lisesine gittik. Tramvaya bindik ve Çemberlitaş durağında indik okul konum olarak o kadar güzel bir yerde ki tramvaydan iner inmez hemen 40m mesafede okula erişim sağlıyorsunuz. düşünsenize rahatlığı. Okulun kapısından içeri girdik çiçeklerle yeşillerle süslenmiş sanki tabiat parkı. Bina içine girdik ve okul hakkında bilgi almaya geldiğimizi söyledik. Bir öğretmen bizi karşıladı ve pandemi olduğu için bizi bahçede oturmaya davet etti. Bu öğretmen okulun rehber öğretmeniydi ve bizim ile o kadar yakından ilgilendi ki size anlatamam. Biz sıradan iki öğrenciye iki saat zaman ayırdı ve okul ile ilgili tüm sorularımıza cevap verdi kendi fikrini söyledi gerçekten o an çok etkilendik tabi ki bu daha başlangıçtı. Çemberlitaş Anadolu lisesini biraz tanıyorduk zaten seçmemizdeki en büyük etken de IB diploması Uluslararası Bakalorya Diploma Programı, Dünya çapında 140 ülkede geçerli 16-19 yaş aralığında bir eğitim programı. Peki Türkiyede devlet okullarının tamamı bu programa dahil mi? hayır. Çemberlitaş Anadolu zaten yüksek puan ve yüzdelik dilimle öğrenci alan bir okul biraz araştırma yaparsanız baya baya tıp öğrencisi çıkartığını ve gerçekten başarılı bir okul olduğunu görürsünüz. 

          Biz ömer ile beraber kararımızı verdik gerçekten okulu çok beğendik ve listemizde Çemberlitaş Anadolu Lisesi var. Tabi ki kazanabilirsek. Hak eden hakkını alsın ne diyelim. bekleyip göreceğiz. Ben tekrar öğretmenime bize gösterdiği ilgi için teşekkür ederim hiç bir başarı tesadüf değildir okula ilk girdiğimiz gün doğru adreste olduğumuzu bize hissettiren bir okul için bu yazdıklarım az olsa gerek.

      İLGİNİZ İÇİN TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR TEŞEKKÜR MEKTUBU

 Bu bir teşekkür mektubu.    Bir mesaj ile başlayan yolculuk büyük bir etkinlik ile sonuçlandı. Hadi gelin size hem bu yolculuğu anlatayım hem de teşekkür etmem gereken öğretmenlerime ve büyüklerime bir kez daha sizin yanınızda teşekkür edeyim.     Okul müdürüm ile bundan tam iki ay önce başlayan bir mesaj trafiği. İlk attığım mesaj söyle hocam ben bir maket hazırladım ve 29 Ekim - 4 Kasım bildiğiniz gibi KIZILAY HAFTASI  bu tarihlerde okulumda bir etkinlik yapmak ve maketimi sergilemek istiyorum. veeee gelen cevap " günaydın İpek çok iyi düşünmüşsün projeni destekleriz Görevli Kızılay Kulübü Öğretmenimiz ile görüşelim KIZILAY kulübündeki öğrencilerimizi de çalışmanıza ortak eder birer Kızılay gönüllüsü olurlar Saat 17:00 ye kadar okulda oluyoruz Uğrayabilirsen maket ve diğer etkinlikleri konuşabiliriz" evet gelen mesaj aynen bu. Sıradan bir okul değil tabi ki müdür bey de sıradan değil. Başkası olsa ÇOCUĞUM BİZLERİ YORMA HADİ GİT MAKETİNİ EVİNDE YAP derdi :) dedim ya sıra

İYİ BİRER YÜZÜCÜ OLAN PLASTİKLER

 "Şu anda dünyanın herhangi bir yerde en yüksek mikroplastik zararlarından bazılarına maruz kalıyorsunuz. Bir pencereden içeri giren ışığa baktığınızda, havada uçuşan mikroplastiklerin parladığını görebilirsiniz. Bir bardak suyu camınızın önüne koyun ve 5dk sonra bardak içindeki suyun yüzeyini kaplayan nano plastik tabakayı göreceksiniz farkında olmadan nefes almamızla birlikte içimize çektiğimiz oksijen yerine plastik diyebilir miyiz? Bugün satılan kıyafetlerin üçte ikisi  plastikten yapılıyor ve lifler sürekli olarak dökülüyor. Tekrar toz olarak soluduğumuz bu nano plastikler ileride çok büyük sorunların başlangıç noktası. Çamaşır makinelerimizin içinde yıkadığımız bir çok tekstil ürünü plastik hammaddeden üretiliyor ve bunlar bir birlerine sürtünerek çamaşır makinesinin atık suyuna karışarak doğal ortamda bulunan temiz sularımıza veya denizlerimize ulaşıyor. Evlerden büyük oranda farkında olmadan ürettiğimiz bu plastikler dolaylı yollardan tekrar soframıza geliyor ve insan sağl
     Uzun zamandır üzerinde çalıştığım fakat okul ve derslerden zaman bulup yazamadığım sosyal medya üzerine yazmak istediğim aslında Twitter için yazmak istediğim yazımı ancak yazabildim.      Twitter o kadar büyük ki içinde bir anda kaybola bilirsiniz. Önemli olan ne yapmak istediğinizdir. Ben şu an on tane hesap yönetiyorum (Mayıs 2022). Tüm hesaplarımda İpek VAROL tarafından yönetildiğine dair açıklamalar bulmak mümkün. Bunun nedeni bir hesap kimin tarafından yönetildiği veya kimin olduğu çok önemlidir. Yoksa sizi TROL zannede bilirler. Aslında bu konu da çok önemli. Peki TROL nedir? sahte kimliğin arkasına gizlenen kendi gerçek hesaplarından yazamadıklarını yazabilen bir kitle. Tabi ki günümüz imkanlarıyla bunları yakalamak mümkün. Zaten bildiğim kadarı ile 24saat sosyal medya ağlarında devriye gezen polisler bulunmakta. Gerçek isimler vermek yerine sahte hesaplar ardına gizlenen ve gerçek hesaplarından yazamayacağı şeyleri bu hesaplar aracılığı ile yazan kişiler bir çok olumsuzlu